Πολύ ή αρκετά αξιόπιστη θεωρεί το 71% των ερωτηθέντων την ενημέρωση, που λαμβάνει από τα blogs, ενώ μόνο το 22% τη θεωρεί λίγο ή καθόλου αξιόπιστη. Το 79% θεωρεί ότι τα blogs αποτελούν ευκαιρία για τη συμβατική δημοσιογραφία και μόνο... το 15% απειλή. Δηλαδή, οι ερωτώμενοι πιστεύουν πως τα «blogs» βοηθούν και αναπτύσσουν τη δημοσιογραφία παρά την υπονομεύουν. Το 55% συμφωνεί με την εφαρμογή των κωδίκων δεοντολογίας και από τα ενημερωτικά blogs, ενώ το 38% διαφωνεί. Πρόκειται για αποτέλεσμα έρευνας, η οποία όμως διενεργήθηκε με αποστολή ερωτηματολογίου μέσω e-mail, και δεν καταγράφει ηλικία ή μορφωτικό επίπεδο των ερωτηθέντων.
"Σκοπός ήταν να καταγραφεί η άποψη της κοινής γνώμης, και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η άποψη του μέσου χρήστη του ίντερνετ για τα blogs, λέει ο εκπρόσωπος της εταιρείας δημοσκοπήσεων "Interview".
Η έρευνα διενεργήθηκε πανελλαδικά τον προηγούμενο μήνα, σε δείγμα 514 ατόμων και τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Εκδοτών Βορείου Ελλάδος.
Όπως προκύπτει, το 77% ενημερώνεται καθημερινά από τα blogs, το 56% επισκέπτεται blogs με ειδησεογραφική θεματολογία πολλές φορές τη μέρα, το 23% μία φορά την ημέρα, το 17% δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, το 3% δύο-τρεις φορές το μήνα και μόνο το 1% σπανιότερα. Το 47% εκτιμά ότι τα blogs είναι το πιο αξιόπιστο μέσο, το 27% οι εφημερίδες και το 18% θεωρεί ότι κανένα μέσο δεν είναι αξιόπιστο, το 5% θεωρεί αξιόπιστο το ραδιόφωνο και μόλις το 1% θεωρεία αξιόπιστη την τηλεόραση. Το 74% θεωρεί ότι τα blogs παρέχουν πιο άμεση πληροφόρηση, δεύτερη με 12% έρχεται η τηλεόραση, ακολουθεί το ραδιόφωνο με 11% και τέλος οι εφημερίδες με 2%. Το 50% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι τα blogs πλήττουν περισσότερο τις εφημερίδες, το 25% την τηλεόραση, το 5% το ραδιόφωνο και το 19% ότι σε κανέναν δεν προκαλούν ζημιά.
"Σκοπός ήταν να καταγραφεί η άποψη της κοινής γνώμης, και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η άποψη του μέσου χρήστη του ίντερνετ για τα blogs, λέει ο εκπρόσωπος της εταιρείας δημοσκοπήσεων "Interview".
Η έρευνα διενεργήθηκε πανελλαδικά τον προηγούμενο μήνα, σε δείγμα 514 ατόμων και τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Εκδοτών Βορείου Ελλάδος.
Όπως προκύπτει, το 77% ενημερώνεται καθημερινά από τα blogs, το 56% επισκέπτεται blogs με ειδησεογραφική θεματολογία πολλές φορές τη μέρα, το 23% μία φορά την ημέρα, το 17% δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, το 3% δύο-τρεις φορές το μήνα και μόνο το 1% σπανιότερα. Το 47% εκτιμά ότι τα blogs είναι το πιο αξιόπιστο μέσο, το 27% οι εφημερίδες και το 18% θεωρεί ότι κανένα μέσο δεν είναι αξιόπιστο, το 5% θεωρεί αξιόπιστο το ραδιόφωνο και μόλις το 1% θεωρεία αξιόπιστη την τηλεόραση. Το 74% θεωρεί ότι τα blogs παρέχουν πιο άμεση πληροφόρηση, δεύτερη με 12% έρχεται η τηλεόραση, ακολουθεί το ραδιόφωνο με 11% και τέλος οι εφημερίδες με 2%. Το 50% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι τα blogs πλήττουν περισσότερο τις εφημερίδες, το 25% την τηλεόραση, το 5% το ραδιόφωνο και το 19% ότι σε κανέναν δεν προκαλούν ζημιά.