
Με την παραπάνω Απόφαση εξουσιοδοτούνται οι Υπουργοί Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών και, κατά το μέρος της αρμοδιότητάς τους, οι οικείοι Νομάρχες να προβούν σε επίταξη των υπηρεσιών και επίταξη της χρήσης των φορτηγών Δημοσίας Χρήσης και των βυτιοφόρων μεταφοράς υγρών καυσίμων καθώς και να λάβουν κάθε άλλο αναγκαίο μέτρο για τη διασφάλιση των δημοσίων αγαθών που κινδυνεύουν από την κατά τα άνω διατάραξη της ομαλής λειτουργίας της κοινωνικής και οικονομικής ζωής της χώρας".
Οδηγοί που βρίσκονται στα μπλόκα συνεχίζουν να δηλώνουν ανυποχώρητοι, και μετά την γνωστοποίησης της παραπάνω απόφασης, διαμηνύοντας ότι δεν θα παραλάβουν τα φύλλα πορείας.
«Περιμένουμε το ελληνικό κράτος να μας ασκήσει ποινική δίωξη. Είμαστε έτοιμοι για όλα. Με ποιο επιχειρησιακό σχέδιο θα εκτελεσθούν οι μεταφορές και ποιος θα πληρώνει τα καύσιμα;» αναφέρουν χαρακτηριστικά συνδικαλιστές. Νωρίτερα το Capital.gr σε δημοσίευμα με τίτλο Μονόδρομος η επιστράτευση των αυτοκινητιστών μετέδιδε τα εξής:
Με πλήρη αποτυχία στέφθηκαν οι συνομιλίες του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με τους εκπροσώπους των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης.
Συνεπώς με τα περιθώρια διαλόγου κυβέρνησης - απεργών να έχουν εξαντληθεί, η λύση της επιστράτευσης των αυτοκινητιστών θεωρείται σχεδόν βέβαιη.
«Μας ζήτησαν πρώτα να σταματήσουμε την απεργία και μετά να συζητήσουμε» ανέφερε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Χερσαίων Μεταφορών, Γ. Τζωρτζάτος, εξερχόμενος από την αίθουσα συσκέψεων του υπουργείου Υποδομών.
«H ελληνική πολιτεία δεν είναι ανοχύρωτη, η κοινωνία δεν είναι απροστάτευτη. Είμαστε ένα σύγχρονο κράτος. Το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί ακριβώς όπως είναι», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας, στο περιθώριο της συνάντησης με την τρόικα των ελεγκτών.