Η ποσοστιαία ετήσια μείωση στην κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών τη διετία 2009-2010 προδιαγράφεται υψηλή όσον αφορά το ουίσκι και χαμηλότερη όσον αφορά άλλες κατηγορίες προϊόντων, ενώ δεν λείπουν και κάποιες κατηγορίες οι οποίες ωφελούνται από την κρίση, κυρίως λόγω χαμηλότερης τιμής.Σε αυτά τα συμπεράσματα καταλήγει επικαιροποιημένη κλαδική μελέτη της Icap Group για τον κλάδο των αλκοολούχων ποτών, εστιασμένη στα προϊόντα βότκα, λικέρ, μπράντι, ούζο, ουίσκι, ρούμι και τζιν.Τα ισχυρότερα πλήγματα δέχονται οι επιχειρήσεις οι οποίες στηρίζονται, κατά βάση, στη διάθεση ουίσκι."Από τα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν οι Έλληνες καταναλωτές, ακολουθώντας τα ευρωπαϊκά πρότυπα, άρχισαν να υποκαθιστούν σταδιακά τα εγχωρίως παραγόμενα προϊόντα με άλλα, εισαγόμενα αλκοολούχα ποτά, ο κλάδος γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη.Τώρα όμως, όπως είναι φυσικό, βιώνει τις συνέπειες της οικονομικής καχεξίας" αναφέρει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Σταματίνα Παντελαίου του τομέα κλαδικών μελετών της Icap.
Να και κατι θετικο που θυμιζει το τραγουδάκι του Κυριαζή ότι 'τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια....' με ότι συνεπάγεται τούτο και μάλλον ήταν διαχρονικό...
Να και κατι θετικο που θυμιζει το τραγουδάκι του Κυριαζή ότι 'τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια....' με ότι συνεπάγεται τούτο και μάλλον ήταν διαχρονικό...